У нас понад 25 років досвіду
Підписання угоди із сервісною службою з обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) - це обов'язкова умова для законного введення їх в експлуатацію. Проводити сервісне обслуговування касових апаратів має право тільки той центр сервісного обслуговування (ЦСО), з яким було укладено угоду.
Касове обладнання - складна техніка, що включає безліч механізмів для введення і виведення інформації, а також зберігання даних про всі грошові обороти підприємства. Реалізація технічного обслуговування фіскальних реєстраторів у ЦСО - обов'язкова умова їх експлуатації, зазначена в техпаспорті та інструкції до обладнання. Також слід зазначити, що гарантія зберігається тільки в тому випадку, якщо обслуговування апарата здійснюється уповноваженою організацією. Отже, взяття касового пристрою на облік у ЦСО - це не лише необхідність для здійснення безперебійної роботи, а й обов'язкова вимога виробника та закону.
Щоб підписати договір на сервісне обслуговування з сервісним центром необхідно надати певний набір документів:
✔️ заводський номер, зазначений у документації або чеку після абревіатури ЗН;
✔️ виписку з ЄДРПО та фізичних осіб (копію);
✔️ свідоцтво платника ПДВ, якщо є (копію);
Укладаючи договір, слід додатково обумовити основні технічні моменти, що стосуються обслуговування касового пристрою.
Сервісний центр пропонує повний спектр послуг з обслуговування касових апаратів:
✔️ технічне обслуговування касових апаратів, налаштування, чищення Пчу;
✔️ заміну клавіатури та інших комплектуючих;
✔️ консультацію з питань експлуатації;
✔️ сервіс касовий апаратів у межах договору.
При виявленні несправностей у функціонуванні РРО або некоректній роботі пристрою, необхідно, не знімаючи Z-звіту, негайно припинити його роботу і зв'язатися з фахівцем техпідтримки. Якщо збій не вдасться усунути в дистанційному режимі, обладнання може бути доставлено в ЦСО або на місце виїде інженер.
Сервісне обслуговування РРО проводиться згідно з гарантійними та післягарантійними вимогами заводу-виготовлювача. Процедура техобслуговування РРО включає такі етапи:
✔️ зовнішній огляд;
✔️ перевірка інформації, що відображається в чеку;
✔️ чищення та змащення основних механічних вузлів агрегату для здійснення друку протягання стрічки;
✔️ перевірка актуальності версії встановленого ПЗ.
Ремонт та обслуговування РРО здійснюється кваліфікованими, досвідченими фахівцями, які зацікавлені в надійній та безперебійній роботі ваших касових апаратів.
✔️ періодичні діагностичні перевірки;
✔️ консультацію користувачів апаратів;
✔️ програмування та налаштування техніки в процесі експлуатації;
✔️ вирішення поточних проблем і збоїв;
✔️ контроль своєчасного надсилання інформації еквайєру.
Програмні РРО (ПРРО) - це спеціальні додатки, за допомогою яких будь-який сучасний гаджет може виконувати функції касового апарата. Незважаючи на явні переваги ПРРО, повноцінною заміною РРО вони поки що стати не можуть. Наразі в роботі програмних пристроїв часто виникають проблеми (округлення не завжди працює коректно), є низка обмежень (до 100 чеків на день), складнощі в технічній підтримці (всі питання з податковою компанією лягають на плечі підприємця), не звільняє від друку фізичних чеків.