У нас понад 25 років досвіду

  • (050) 566-91-12
  • ldvin37@gmail.com
  • Глобине, Україна

ТОВ ІТЦ ІНФОРМСЕРВІС

Заправка кондиціонера
на авто

Автомобільний кондиціонер, як і будь-яка друга система в пристрої транспортних засобів, потребує регулярного обслуговування. Одна з найбільш використаних операцій — заправка автокондиціонера хладагентом, яка має властивість улетучуватися. Утечка фреону відбувається з-за того, що резинові ущільнювачі, трубки, різьбові з'єднання під впливом постійних вібрацій, іспарення рідин у моторному відсіку, перепадів температури теряють герметичність.


Фреон — це безбарвний газ без запаху, який просочується через мельчайші трещини і отвори. З 1993 року заправка автокондиціонера можлива тільки холодонами без вмісту хлору: R-134a (фторуглеводород, HFC), R-1234yf, які не представляють небезпеки озоновому шару. До 1993 року використовувався фреон R-12, не сумісний з R-134.

При нормальній експлуатації та регулярному проходженні діагностики автокондиціонер заправляють хладагентом раз на 2–3 роки, якщо у вас новий автомобіль. Якщо ж машина вже більше шести років на ходу, виробники звертаються до станцій техобслуговування рекомендують щорічно для заправки та обслуговування. Однак ці терміни є умовними. При виявленні будь-яких несправностей в процесі роботи автокондиціонера звертатися за кваліфікованою допомогою потрібно частіше.


Кондиціонер відповідає за підтримку оптимальних температурних режимів в автомобільному салоні. Так, нормальною вважається температура в межах +18–20°C. Вологість повітря при цьому підтримується в районі від 30 до 70 відсотків. Якщо ж температура підвищується до 25 градусов в умовах жаркого літа, спостерігається стан сонливості та замедлення реакції. А при більш низьких температурах тіло переохолоджується. Заправка кондиціонера потрібна не тільки для підтримки комфортних умов, але і для зниження рівня вологи, інакше в салоні можливий розвиток плісняви і грибка, поява неприємних запахів.



Ознаки того, що потрібна заправка:

✔️ Зниження охолоджувальної здатності;

✔️ Не спрацьовує муфту кондиціонера;

✔️ Видимі сліди витоку - масляні плями на елементах і з'єднаннях системи кондиціювання;

✔️ Сторонні звуки та перегрів.



Якщо ви помітили якусь із перелічених ознак, заправка автокондиціонерів в нас може бути виконана якісно та з гарантією. Зазначимо, що заправляти цей пристрій самостійно заборонено, оскільки це досить складна в технічному плані операція, що вимагає точного дозування холодоагенту, так і компресорного масла. При надлишку або нестачі фреону кондиціонер перестане нормально функціонувати. А першим елементом, що вийде з ладу, буде дорогий компресор.


Деякі автомобілісти помилково вважають, що повна заправка автокондиціонера є простою доливкою фреону в систему до певної позначки. Насправді все набагато складніше. Насамперед, річна витрата фреону в нормальних умовах без витоку та видимих поломок становить приблизно 9–15 відсотків від його обсягу в системі. Якщо ж витрата швидша, то потрібно шукати причину несправності. Нерідко виникають ситуації, коли через тріщину в шлангу витік холодоагенту відбувається швидше. У такому разі буде потрібно екстрене заправлення автокондиціонера із заміною пошкоджених трубок, різьбових з'єднань та шлангів, інакше холодоагент повністю вийде із системи протягом кількох годин.



Як відбувається обслуговування, діагностика та заправка автокондиціонера фреоном?


Вся ця операція складається з кількох етапів:

✔️ Ретельне обстеження системи кондиціювання щодо виявлення місць витоку;

✔️ Герметизація;

✔️ Повне відкачування залишків холодоагенту із системи — якщо мала місце розгерметизація, всередину надходить повітря, яке конденсується і призводить до утворення рідини та вогнищ корозії в компресорі;

✔️ Вакуумування - видалення вологи та повітря, після чого потрібен тест на герметичність;

✔️ Закачування невеликого обсягу компресорного мастила;

✔️ Заправка нового холодоагенту.


Після завершення даних етапів роботи майстер включає автокондиціонер на повну потужність, щоб перевірити, як автоматична система справляється із охолодженням повітря в салоні. Тільки коли фахівець особисто переконається в тому, що система працює нормально та стабільно, машину буде повернуто власнику. Зазначимо, що ціна на заправку кондиціонера залежить від різних факторів: обсяг робіт, чи потрібна заміна сальників і підшипників компресора, обсяг холодоагенту та масла, що закачувався, заміни золотників, ущільнювачыв та ін.


В інтернеті можна знайти багато статей про те, як самостійно заправляти кондиціонер. Насправді жоден виробник не рекомендує розпочинати такі роботи без належного досвіду. Дуже важливим етапом заправки є точне дозування мастила та холодоагенту. Справа в тому, що при низькому рівні фреону страждаєте не тільки від перегріву, але й компресор від масляного голодування, оскільки саме фреон переносить масло по системі, забезпечуючи мастило взаємодіючих елементів. Крім того, через тріщини в шлангах в систему потрапляє повітря, що містить пари рідини, яка потім осідає на металевих поверхнях і провокує корозійні процеси.



Записатися

на заправку та обслуговування автомобільних кондиціонерів.

2024 © Усі права захищено | Зроблено та розроблено Climatservice