У нас понад 25 років досвіду
Автомобільний кондиціонер, як і будь-яка друга система в пристрої транспортних засобів, потребує регулярного обслуговування. Одна з найбільш використаних операцій — заправка автокондиціонера хладагентом, яка має властивість улетучуватися. Утечка фреону відбувається з-за того, що резинові ущільнювачі, трубки, різьбові з'єднання під впливом постійних вібрацій, іспарення рідин у моторному відсіку, перепадів температури теряють герметичність.
Фреон — це безбарвний газ без запаху, який просочується через мельчайші трещини і отвори. З 1993 року заправка автокондиціонера можлива тільки холодонами без вмісту хлору: R-134a (фторуглеводород, HFC), R-1234yf, які не представляють небезпеки озоновому шару. До 1993 року використовувався фреон R-12, не сумісний з R-134.
При нормальній експлуатації та регулярному проходженні діагностики автокондиціонер заправляють хладагентом раз на 2–3 роки, якщо у вас новий автомобіль. Якщо ж машина вже більше шести років на ходу, виробники звертаються до станцій техобслуговування рекомендують щорічно для заправки та обслуговування. Однак ці терміни є умовними. При виявленні будь-яких несправностей в процесі роботи автокондиціонера звертатися за кваліфікованою допомогою потрібно частіше.
Кондиціонер відповідає за підтримку оптимальних температурних режимів в автомобільному салоні. Так, нормальною вважається температура в межах +18–20°C. Вологість повітря при цьому підтримується в районі від 30 до 70 відсотків. Якщо ж температура підвищується до 25 градусов в умовах жаркого літа, спостерігається стан сонливості та замедлення реакції. А при більш низьких температурах тіло переохолоджується. Заправка кондиціонера потрібна не тільки для підтримки комфортних умов, але і для зниження рівня вологи, інакше в салоні можливий розвиток плісняви і грибка, поява неприємних запахів.
✔️ Зниження охолоджувальної здатності;
✔️ Не спрацьовує муфту кондиціонера;
✔️ Видимі сліди витоку - масляні плями на елементах і з'єднаннях системи кондиціювання;
✔️ Сторонні звуки та перегрів.
Якщо ви помітили якусь із перелічених ознак, заправка автокондиціонерів в нас може бути виконана якісно та з гарантією. Зазначимо, що заправляти цей пристрій самостійно заборонено, оскільки це досить складна в технічному плані операція, що вимагає точного дозування холодоагенту, так і компресорного масла. При надлишку або нестачі фреону кондиціонер перестане нормально функціонувати. А першим елементом, що вийде з ладу, буде дорогий компресор.
Деякі автомобілісти помилково вважають, що повна заправка автокондиціонера є простою доливкою фреону в систему до певної позначки. Насправді все набагато складніше. Насамперед, річна витрата фреону в нормальних умовах без витоку та видимих поломок становить приблизно 9–15 відсотків від його обсягу в системі. Якщо ж витрата швидша, то потрібно шукати причину несправності. Нерідко виникають ситуації, коли через тріщину в шлангу витік холодоагенту відбувається швидше. У такому разі буде потрібно екстрене заправлення автокондиціонера із заміною пошкоджених трубок, різьбових з'єднань та шлангів, інакше холодоагент повністю вийде із системи протягом кількох годин.
Вся ця операція складається з кількох етапів:
✔️ Ретельне обстеження системи кондиціювання щодо виявлення місць витоку;
✔️ Герметизація;
✔️ Повне відкачування залишків холодоагенту із системи — якщо мала місце розгерметизація, всередину надходить повітря, яке конденсується і призводить до утворення рідини та вогнищ корозії в компресорі;
✔️ Вакуумування - видалення вологи та повітря, після чого потрібен тест на герметичність;
✔️ Закачування невеликого обсягу компресорного мастила;
✔️ Заправка нового холодоагенту.
Після завершення даних етапів роботи майстер включає автокондиціонер на повну потужність, щоб перевірити, як автоматична система справляється із охолодженням повітря в салоні. Тільки коли фахівець особисто переконається в тому, що система працює нормально та стабільно, машину буде повернуто власнику. Зазначимо, що ціна на заправку кондиціонера залежить від різних факторів: обсяг робіт, чи потрібна заміна сальників і підшипників компресора, обсяг холодоагенту та масла, що закачувався, заміни золотників, ущільнювачыв та ін.
В інтернеті можна знайти багато статей про те, як самостійно заправляти кондиціонер. Насправді жоден виробник не рекомендує розпочинати такі роботи без належного досвіду. Дуже важливим етапом заправки є точне дозування мастила та холодоагенту. Справа в тому, що при низькому рівні фреону страждаєте не тільки від перегріву, але й компресор від масляного голодування, оскільки саме фреон переносить масло по системі, забезпечуючи мастило взаємодіючих елементів. Крім того, через тріщини в шлангах в систему потрапляє повітря, що містить пари рідини, яка потім осідає на металевих поверхнях і провокує корозійні процеси.
на заправку та обслуговування автомобільних кондиціонерів.